3816 Ламода заяву на повернення

Ламода заяву на повернення



Як зробити повернення товару на Ламода поштою або в пункті прийому?

Багато хто побоюються купувати товари в інтернет-магазинах. У звичайних торгових точках людина завжди може розглянути товар, поміряти (якщо це одяг чи взуття), перевірити його якість.

Однак покупки в інтернет-магазині пов’язані з певним занепокоєнням: не відомо, чи підійде товар, чи буде він якісним. У зв’язку з цим дуже важливо розуміти, як і в якому випадку можна повернути покупку.

Дорогі читачі! Наші статті розповідають про типові способи вирішення юридичних питань, але кожен випадок носить унікальний характер.

Якщо ви хочете дізнатися, як вирішити саме Вашу проблему — звертайтеся у форму онлайн-консультанта праворуч або телефонуйте за телефонами безкоштовної консультації :

Про правила і терміни зберігання посилок і замовних листів на пошті ви можете дізнатися з нашої статті.

Підстави

На яких підставах можна повернути покупки?

Судячи з відгуків, в інтернет-магазині Lamoda речі купувати зручно і безпечно.

Компанія працює з 66 містами Росії. Будь-який покупець може оформити безкоштовну доставку при замовленні до 10 речей.

При цьому замовник не зобов’язаний оплачувати всі ці речі, а може приміряти їх та оплатити тільки те, що підійшло. Незважаючи на можливість розглянути та перевірити на якість свої покупки, у покупця є час на прийняття рішення – залишати придбання чи ні.

За законом про захист прав споживачів можливо здійснити повернення товару протягом 14 днів (крім дня покупки).

Однак, не всі товари можна повернути. 19 січня 1998 р. вийшла постанова №55 Уряду РФ, що діє й донині і регулює перелік виробів, які не можна повернути.

На сайті Lamoda цей перелік виглядає наступним чином:

  • речі, призначені для особистої гігієни;
  • тканини і всілякі стрічки та мереживо, які відпускаються на метраж;
  • косметика і парфумерія;
  • нижня білизна, колготи, панчохи та інші панчішно-шкарпеткові вироби;
  • посуд та всілякі ємності для харчових продуктів з полімерних матеріалів;
  • ювелірні вироби з дорогоцінних металів та з дорогоцінним камінням;
  • предмети особистої гігієни або санітарії, медичні прилади, речі для догляду за дітьми;
  • товари побутового призначення, що мають гарантію і характеризуються, як технічно-складні (різноманітні масажери й апарату по догляду за обличчям).

Всі інші вироби підлягають поверненню відповідно до ст. 26.1 ФЗ «ПРО захист прав споживачів».

При цьому речі повинні бути новими. Якщо ви не носили куплений одяг або не використовували який-небудь інший товар, то протягом 2 тижнів ви можете абсолютно спокійно його повернути.

При цьому всі вироби проходять перевірку якості. Якщо в компанії Lamoda будуть виявлені сліди шкарпетки або використання, то вам можуть відмовити в прийманні товару назад.

Умови

Якщо ви хочете повернути свої надбання нові і не використані, то це можна зробити протягом двох тижнів.

Якщо ж товар виявився не належної якості, то повернути його можна протягом гарантійного строку. При цьому виріб може бути ношено якийсь час.

Щоб встановити, що виявлений шлюб з’явився не з вашої вини, знадобиться експертиза. Експертизу в обов’язковому порядку проводить компанія, яка здійснила продаж. При цьому покупець може замовити приватну експертизу за свої гроші.

Порядок дій у разі браку наступний:

  1. Покупець у заяві на повернення вказує причину шлюбу.
  2. Компанія Lamoda проводить експертизу протягом 30 днів. Якщо в результаті буде встановлено, що виробничий шлюб, то всі витрачені гроші не повертаються. Якщо буде доведено, що виявлені дефекти винен покупець – то назад відправляється товар.
  3. Пересилання здійснюється за рахунок клієнта. Гроші за пересилку переводяться клієнта в тому разі, якщо експертиза визнала виробничий брак.

Фінанси за повернений товар переводяться компанією Lamoda двома способами: або поштовим переказом, або банківським.

Якщо ж оплата була здійснена за безготівковим розрахунком, то гроші повертаються на ту карту, за допомогою якої була оформлена покупка.

Для відправки купівлі тому в обов’язковому порядку необхідно зберегти її первісний вигляд. Всі ярлики і бирки повинні бути на місці. Виріб слід упакувати в його оригінальну упаковку разом з усією документацією (якщо така додавалася до товару).

Грошові кошти компанією Lamoda будуть переведені протягом 10 днів з моменту надходження товару на склад.

Як показує практика, переведення на банківську картку здійснюється швидше, ніж поштовий переказ. Якщо ви відправили назад браковану річ, то вам доведеться дочекатися закінчення експертизи.

Завантажити бланк заяви на повернення замовлення.

Покрокова інструкція оформлення

Як повернути товар Ламода? Оформити відправку товару назад в інтернет-магазині Lamoda досить просто. При здійсненні покупки кожна людина в обов’язковому порядку реєструвався в особистому кабінеті. Там в розділі «Мої замовлення» можна знайти та роздрукувати заяву на повернення.

У заяві слід заповнити усі поля без будь-яких виправлень. Крім даних про куплений товар (артикул, назва, розмір, кількість і ціна) вказується причина повернення, а також заповнюються всі відомості про зручний спосіб переказу грошових коштів.

Як заповнити заяву на повернення? Зразок заповнення:

Заяву можна заповнити і в онлайн режимі. Для цього необхідно:

  1. Авторизуватися на сайті.
  2. В розділі «Мої замовлення» вибрати той, який ви хочете відправити назад.
  3. Якщо в замовленні значиться кілька позицій, то далі слід вибрати потрібну позицію і вказати причину повернення.
  4. Наступним кроком вказується метод перерахування грошових коштів.
Читайте ще:  Одеяла из бамбука: плюсы и минусы

Готова форма буде надіслано вам на електронну пошту. Дані про купівлю в заяві буде вказано автоматично. Вам потрібно буде тільки роздрукувати форму і поставити свій підпис.

Перш ніж відправити покупку назад, слід зібрати всі необхідні документи:

  • заяву на повернення з особистим підписом;
  • чек або товарну накладну;
  • сам товар (добре запаковані, щоб зберегти його зовнішній вигляд);
  • ксерокопію паспорта;
  • додати номер стільникового телефону, за яким працівники компанії будуть надсилати вам смс-повідомлення.

При цьому за законодавством покупець може і не надавати чек (бувають випадки, коли чек або накладну загублені).

Однак, для підтвердження факту покупки бажано надати всі можливі докази: скріншоти з особистого кабінету, всі дані за замовленням, що прийшли на електронну пошту.

Товар ви можете надіслати наступними способами:

    Відмовитися від замовлення

Про права споживача за законом при поверненні будь-якого товару читайте в нашій статті.

Що робити, якщо гроші не надходять?

Ламода не повертає гроші: як бути?

Щоб убезпечити себе на той випадок, коли гроші за відправлений назад товар належної якості не прийшли вчасно, можна взяти на озброєння наступну схему дій:

  • в обов’язковому порядку зберігати копію заяви на повернення;
  • можна написати претензію на ім’я директора магазину;
  • якщо не допомогла і претензія, то наступним кроком буде звернення до суду та написання скарги на ім’я директора магазину.

Компанія Lamoda зарекомендувала себе хорошим сервісом і грамотним обслуговуванням своїх клієнтів. Однак, завжди важливо знати свої права і обов’язки.

Купувати в онлайн-магазині швидко та зручно, особливо коли передбачені всі нюанси як з боку продавця, так і з боку покупця.

Завантажити зразок претензії про повернення товару придбаного дистанційним способом в інтернет-магазині.

Не знайшли відповіді на своє питання? Дізнайтеся, як вирішити саме Вашу проблему — зателефонуйте прямо зараз:


Це швидко і безкоштовно !

Як повернути товар Ламода?

На ринку сучасної продукції інтернет-магазини не є нововведенням. Однією з найбільш великих і зручних майданчиків можна вважати магазин Ламода. Тут у покупців є можливість приміряти замовлений товар та якщо він не підходить, з якихось причин, повернути його в магазин.

Майданчик Ламода підпорядковується вітчизняному законодавству, відповідно повернення товару сюди здійснюється за всіма нормами права. Про те, як оформити повернення товару Ламода, і як його здійснити, ми розповімо в нашій статті.

Чим зручний магазин

Основною перевагою інтернет магазину Ламода можна вважати те, що ви можете замовити товар і сплатити тільки ті речі, які вам підійшли. При цьому існує можливість безкоштовної доставки при замовленні від 10 речей. Платформа працює більш ніж в 60 містах країни і з кожним днем стає все популярнішим.

Існує перелік продукції, повернути яку Ламода вдасться лише в тому випадку, якщо він не відповідає заявленому на сайті опису, або прийшов клієнту в нетоварному вигляді. Але якщо мова йде про парфюмерно-косметичних виробах, то це великий крок назустріч клієнту. Давайте розглянемо процедуру, методи і перелік товарів, які вдасться повернути в інтернет магазин, більш докладно.

Повернення товару належної якості

һ2Основной особливістю майданчика стала послуга примірки, при кур’єрській доставці. Оформивши покупку з кур’єрською доставкою, у вас буде можливість оформити послугу «Примірка перед покупкою. Коли кур’єр привезе вам цікаві товари, у вас буде 15 хвилин на те, що б вибрати підходящі вам речі і передати кур’єру ті, які вас не влаштували. Умови переважно такі, що примірка доступна при замовленні від 10 речей та при викупі речей на певну суму, або ж вона буде платною послугою.

Навіть якщо з приміркою, вам не вдалося відразу зрозуміти, що річ вам не підходить, ви можете повернути її в магазин протягом 14 днів, не враховуючи дня покупки. Це не стосується деяких категорій товарів магазину Ламода, перелік яких можна звести до такого списку:

  1. Текстильна продукція;
  2. Швейні та трикотажні вироби;
  3. Посуд та контейнери для харчових продуктів;
  4. Технічно складні пристрої;
  5. Засоби особистої гігієни;
  6. Парфумерно-косметична продукція.

Якщо товар, який ви хочете повернути, можна віднести до цього списку, то повернути його, за умови того, що він не бракований і відповідає опису, представленому на сайті, вам не вдасться. Однак будь-які інші товари вам вдасться повернути, за умови того, що товарний вигляд, ярлики та упаковка не були вами пошкоджені.

Повернути шлюб

У тому випадку, якщо товар ви сплатили, і 14 днів з моменту покупки минуло, то ви можете повернути їх ви можете при виявленні неналежного якості продукції. Підставами для оформлення повернення можуть служити:

  1. Низька якість продукції;
  2. Пошкодження і дефекти;
  3. Упаковка пошкоджена або розкрита;
  4. Опис на сайті не відповідає дійсності.

Покупець оформляє заяву на повернення, у якому вказує причини, за якими товар повертається в магазин. Ламода проводить експертизу продукції, за результатами якої встановлюється, винен у псуванні продукції покупець або виробник.

У тому разі, якщо буде встановлено, що шлюб носить виробничий характер, то протягом 10 днів з моменту отримання результатів від експертів, клієнт отримає грошові кошти, що компенсують вартість відправки і самого товару. Якщо вина буде встановлена за клієнтом магазину, то повернений товар відправиться назад замовнику.

Терміни повернення взуття

В залежності від того яку сезонну колекцію ви вибрали на сайті Ламода, відповідно до норм законодавства на кожен окремий вид діє сезонна. Так:

  • Для зимового взуття гарантійний термін рахується з 1 листопада по 1 березня;
  • Весняна взуття – з 1 березня по 1 травня;
  • Літнє взуття – з 1 травня по 1 вересня;
  • Осіння взуття – з 1 вересня по 15 листопада.

Таким чином, навіть якщо ви замовили взуття не в сезон, ви зможете відраховувати гарантію, починаючи з актуального терміну експлуатації виробу.

Як оформити повернення

Ви можете оформити повернення як в режимі онлайн, так і письмово, роздрукувавши бланк заяви, який можна знайти на сайті магазину Ламода. Для цього необхідно увійти в особистий кабінет, і відвідати розділ «Мої замовлення».

Читайте ще:  Плюси і мінуси масок з лука

Незалежно від того заповнюєте ви письмове звернення або онлайн форму, необхідно внести наступну інформацію грамотно і без помилок:

  1. Дата повернення товару;
  2. Артикул, назва, розмір і вартість товару. Якщо вам була надана знижка, то ціну необхідно вказувати з її урахуванням;
  3. Опишіть дефект товару, якщо причиною повернення є шлюб виробника;
  4. Вкажіть відомості про своєму банківському рахунку або дані для здійснення поштового грошового переказу;
  5. Підпишіть бланк.

При оформленні заявки на повернення товару Ламода в режимі онлайн, вносити дані про конкретний товар не буде необхідності. В розділі «Мої замовлення» вам потрібно буде просто вибрати позиції, які ви хочете вислати назад продавцеві. Після заповнення інформації про методі повернення грошових коштів форма буде надіслано вам на електронну пошту. Вам необхідно роздрукувати цей бланк і підписати його, після чого підготувати інші документи, необхідні для повернення.

Документи

Вам знадобитися зібрати такий набір документації, для оформлення повернення в магазин Ламода:

  1. Заяву на повернення;
  2. Квитанція про оплату замовлення. Якщо чек втрачено, то варто прикласти максимум доказів того, що замовлення було оформлено вами в Ламода (скріни особистого кабінету, максимально докладні дані за замовленням, дані, що були отримані вами на електронну пошту тощо);
  3. Товар, який повинен бути добре упакований. Якщо мова йде про повернення протягом 14 днів, то всі ярлики і бирки необхідно зберегти;
  4. Ксерокопія паспорта;
  5. Номер телефону, за яким з вами зможуть зв’язатися співробітники Ламода за засобами СМС повідомлення.

Далі необхідно відправити замовлення одним з доступних способів, кожен з яких по-своєму зручний і заслуговує уваги. Давайте розглянемо їх детальніше.

Через пункт повернення

Пункти повернення і видачі замовлень Ламода є в багатьох містах, де діє кур’єрська доставка. Уточнити час роботи, адресу та іншу інформацію можна на сайті магазину, пройшовши за посиланням https://www.lamoda.ru/help/article/vozvrat-v-pvz-lamoda-ru .

Важливо, що б повернення здійснював або сам замовник або його законний представник за відповідною нотаріально завіреної довіреності. Якщо ви не можете самостійно доставити товар, який плануєте повернути саме через філію Ламода, але віддаєте перевагу саме цей метод, то в заяві варто вказати реквізити особи, яка буде здійснювати процедуру повернення.

Поштою

У разі повернення товару у Ламода поштою вам необхідно буде відправити посилку за адресою: 140150, Московська область, п. Биково, а/я № 47, «Купишуз». При цьому вам доведеться самостійно сплатити відправлення, та в разі задоволення ваших вимог, вартість вам відшкодують.

Вартість доставки розраховується виходячи з габаритів і ваги відправлень. Уточнити її ви можете, скориставшись офіційним ресурсом «Пошта Росії» — https://www.pochta.ru

Постамати PickPoint

Якщо ви отримали своє замовлення за коштами служби постаматів PickPoint, то ви можете повернути товар Ламода тим же методом. Такий метод доступний в кожному місті, за винятком Калінінграда.

Слід діяти згідно наступного алгоритму:

  1. Посилка надійно фіксується в пакеті за допомогою клейкої стрічки;
  2. На пакеті напишіть свій номер телефону для отримання СМС-повідомлень;
  3. У постамате необхідно вибрати опцію «Надіслати замовлення», і «Повернути товар»;
  4. Введіть код замовлення;
  5. Внесіть гроші за пересыл;
  6. Отримайте стікер і приклейте його на пакет;
  7. Пакет помістіть у відкриту клітинку і заберіть квитанцію про відправку.

Якщо ваш повернення відхилили

Ламода відноситься до компаній, які націлені в першу чергу на збереження клієнтури, однак ситуації бувають різні, і на випадок того, що вам відмовлять у поверненні, варто робити копії всіх документів, які необхідні для надсилання товару в магазин. Ви можете скласти звернення на ім’я директора Ламода, вказавши всі нюанси вашого повернення. Як правило, після цього слід відшкодування грошових коштів.

Якщо вам не вдалося добитися відшкодування по коштах письмового звернення, то варто звернутися до судової інстанції і шукати справедливості в залі суду. Звернення в суд передбачає складання грамотного і чіткого позовної заяви, яка може правильно оформити та подати тільки грамотний юрист.

Як оформити повернення товару Ламода?

Lamoda – найбільший інтернет-магазин одягу в Росії, який за своїм розмахом порівнюється з таким західним гігантом, як Asos і брендовими магазинами. Ламода надає своїм клієнтам можливість придбати будь-який з нині існуючих предметів одягу відомих і іменитих марок, начебто TommyHilfinger, Reebok, Oasis, oodjiи ін. Список брендів, які можна придбати за допомогою цього інтернет-магазину ледь поміщається на п’яти сторінках простого переліку. Зрозуміло, в залежності від того, що ви вирішили придбати якої компанії-виробника, одяг може коштувати вам дуже багато.

Тому, коли виникає необхідність її повернути, хочеться отримати свої гроші назад. І якщо із звичайною точкою продажів все зрозуміло – принести річ, написати заяву, — то звернення в інтернет-магазин має свої умови і специфіку.

Підстави

Зрозуміло, для того, щоб відмовитися від покупки, у вас повинна бути якась причина. На відміну від техніки, де лише серйозна несправність дає вам привід звернутися в магазин, одяг і аксесуари можуть бути повернуті продавцю, якщо:

  • Вам вони не підходять з персональних причин – промахнулися з розміром, сидить не так, як треба, фасон викликає труднощі в пересуванні і т. д.
  • Вам вони не підходять з об’єктивних причин – речі виявилися неякісними, з браком, зачіпками, несправними елементами або відірваними аксесуарами.

Ці два випадки повернення регулюються законом «Про захист прав споживачів». У ньому чітко сказано, що відмовитися навіть від якісної покупки ви можете, фігурально висловлюючись, якщо у вас ліва п’ятка засвербіла. Проте законодавчо потрібно буде обґрунтувати своє «не підійшло» кольором, неправильною формою/розміром або не влаштували аксесуарами в комплекті.

А ось неякісний одяг підлягає поверненню при наявності незаперечних дефектів, які не дають вам використовувати її за призначенням. Тобто, якщо ви придбали джинси, а якість тканини таке, що через три дні шкарпетки почали розповзатися шви або, утворилася протертость на стегні – сміливо повертайте товар у Ламоду згідно з гарантійними зобов’язаннями виробника продавати лише вироби належної якості своїм клієнтам.

Читайте ще:  3 знака Зодиака, которые никогда не разочаруют вас в постели

Умови магазину

Ламода ставить для повернення досить «нетипові» за законом умови. Так, інтернет-магазини є точками дистанційної торгівлі, і до них має застосовуватися правило 7 днів – у разі, якщо ви повертаєте річ, яка вам не підходить з особистих причин, а так з нею все добре, ніяких проблем. Тим не менше на сайті в розділі «Як повернути», Ламода стверджує, що прийме подібні товари належної якості, якщо ви звернетеся до неї із заявою протягом стандартних для оффлайн-магазинів 14 днів. Деколи Ламода, також, робить акційні періоди, коли речі можна повертати протягом перших 30 днів після покупки – проте, про це потрібно додатково запитувати менеджера телефонної лінії.

Також, повертаючи якісний товар, потрібно переконатися, що він не належить до категорії товарів партнерів Ламоды. Оскільки цей інтернет-магазин позиціонує себе, як майданчик не лише для брендів, але і для інших магазинів, то купуючи «партнерський» товар, вам доведеться повертати його саме партнеру, а не Ламоде.

Обов’язковою умовою будь-якого повернення товару в Ламоде також є заповнення їх унікального бланка на повернення – він знаходиться в розділі сайту «Як повернути». Цей бланк повинен бути вкладений вами в посилку або переданий менеджеру в пункті приймання товарів. Без нього гроші повернутися вам не зможуть, оскільки біля магазину не буде документального запиту від вас.

Як повернути

Всі повернення краще оформляти через онлайн-форму інтернет-магазину. Вона знаходиться у вашому особистому кабінеті, тому, щоб до неї дістатися, вам потрібно авторизуватися на сайті тим обліковий запис, з якого ви спочатку робили замовлення.

Після цього необхідно:

  • Натиснути на інформацію, що з’явилася вгорі сайту кнопочку «Профіль»;
  • Перейти у розділ «Мої замовлення», посилання з’явиться в випадаючому меню, коли ви натиснете на «Профіль»;
  • У выскочившем вікні вибрати конкретне замовлення, який ви хочете скасувати постфактум;
  • У доступному переліку куплених вами речей відзначити галочкою ті, які ви повертаєте;
  • Поряд з кожної обраної річчю проставте причину, чому ви вирішили її повернути;
  • Далі виберіть зручний для вас спосіб повернення грошей – це може бути, як банківський переказ, так і поштова.
  • Введіть реквізити вашого банку, рахунки і карти – обов’язково заповнюйте всі поля. Інформація про Біку і правильне найменування банку знаходиться в документах до вашого банківського рахунку або в онлайн-банкінгу;
  • Дочекатися дублювання вашого листа на вашу ж електронну пошту;
  • З e-mail’ом а необхідно буде роздрукувати надіслану системою форму, поставити на неї підпис;
  • Додати форму повертається до одязі – в посилку або принести особисто в пункт прийому.

Після цього вам необхідно буде зібрати посилку. В ній обов’язково повинні бути повернуті вами товари з усіма бирками зі збереженням товарного виду (якщо ви повертаєте якісний), або без них (якщо неякісний); форма повернення, яку ви тільки що роздрукували; чек про купівлю – якщо він є. Замість чека можна прикласти накладну, яку вам передав кур’єр, або показати виписку з банку про перерахування коштів Ламоде з карти.

Посилку або пакет необхідно буде передати Ламоде будь-яким з доступних способів (про них трохи далі), а після цього почекати, поки товар добереться до складу. Вам має прийти смс про це. Десятиденний строк, у який Ламода гарантує повернення грошей, починає своє літочислення саме з моменту отримання складом вашого товару.

Що не підлягає поверненню

Ламода тут дотримується переліку в постанові уряду №55, хоча для дистанційної торгівлі ця заборона не є актуальним. Тут можливе порушення ваших прав, так що поцікавтеся у Ламоды попередньо, якщо захочете повернути один з нижченаведених товарів, чи це можливо. Якщо вам дадуть категоричну відмову, його можна буде «перевірити» в Росспоживнагляді, направивши туди скаргу про недотримання магазином правил дистанційної торгівлі.

Отже, за законом, якщо ви повертаєте в магазин якісні речі, вони не можуть належати до таких категорій:

При цьому, якщо в одному з цих товарів виявився шлюб, повернути ви їх можете по гарантії.

Куди повертати покупки

Є дві категорії способів повернення покупок в Ламоду: платні методи і безкоштовні методи.

До платних відносяться:

  • PickPoint– повернення в постамати або ж автоматизовані пункти видачі замовлень Ламода;
  • Пошта – за «зворотний» посилку платити доведеться вам, і гроші повернуть лише в разі, якщо підтвердиться шлюб вироби;

Безкоштовні:

  • Фізичні точки видачі замовлень у вашому місті (не скрізь);
  • У Москві, МО і Санкт-Петербурзі – фізичні точки Pick-up.ru.

Останній спосіб застосовується лише в тому випадку, якщо ви спочатку отримали свій одяг через пункт Pick-up.ru.

Заяву на повернення

Як вже було сказано, заява формує сама система Ламоды через онлайн-форму, яку ви заповнюєте. Єдині специфічні дані, які вам потрібно буде вказати – це інформація при виборі способу повернення грошей. Для цього необхідно буде знайти або попросити у свого банку точні реквізити для переказу коштів на ваш рахунок. При поштовому переказі потрібен буде лише ваша адреса з індексом (іноді і паспортні дані).

Також, ви можете заповнити заяву вручну, якщо на сайті не залишилася інформація про ваше повернення, або ж у вас немає особистого кабінету. Зразок та інструкції заповнення знаходяться тут: https://www.lamoda.ru/help/article/obrazets-zapolneniya-zayavleniya-na-vozvrat-ru/. При цьому необхідно знайти артикул купленої вами одягу, яку ви повертаєте, а також описати шлюб, якщо ви повертаєте неякісний товар.

Перш ніж відправляти Ламоде посилку або передавати заяву в одному з пунктів, перевірте реквізити рахунка! Якщо ви неправильно їх вказали, гроші просто до вас не дійдуть.

Джерела:

http://pravapot.ru/tovar/vozvrat-obmen/lamoda.html
http://zpp.help/vozvrat-tovara/v-lamoda.html
http://iurist.info/zpp/kak-oformit-vozvrat-tovara-v-lamoda.html

По теме: ( из рубрики Статті )

Оставить отзыв

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*
*

Роздiли
Top